Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Anonym - 1 januari 2009 22:39

Och så är det 2009, och jag hade trots allt ett helt okej nyår.


För den kvällen bara få glömma allt det som hände, bara för en kväll.

Nu är det ett helvete igen. Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna leva

vidare med det som hänt. Jag vill inte gå vidare. Kanske är jag tvungen.

Men jag vill inte, jag orkar inte och inget känns nu längre värt att leva för.

Varför ska alltid jag ha en sådan fucking jävla otur, varför skulle jag inte

någongång skonas från helvetet.

Jag känner verkligen bara för att lägga mig ner på golvet och dö. DÖ DÖ DÖ DÖ DÖ. För denna världen är inte värd att kämpa för, eller försöka. Detta är en helvetes piss värld vi lever i och jag orkar inte med fler påfrestningar än vad den redan har utsatt mig för.

Ovido - Quiz & Flashcards