Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Anonym - 27 oktober 2010 13:39

Idag skulle jag nått mitt mål.

Idag var den dagen.

Eller jag sa att jag skulle ha dagen på mig också.


Jag har bara gått ner 3,5 kilo.

Alltså 1,5 kilo för lite, till den minsta målvikten.


Jag är värdelös, helt totalt värdelös.

Att gå ner 1,5 kilo tills im kommer inte gå.

Ikväll ska jag jobba, annars hade jag fått träna tills klockan stod 12.

Men nu går inte, vattenvikt kan jag heller inte hoppats på så jag hade nått målvikten iallafall för den försvinner ju från början när man börjar gå ner i vikt.


Måste tänka positivt iallafall, det är ändå 3,5 kilo. Det kunde vara så att jag inte hade gått ner nått, det hade varit totalt FAIL. Men nu har jag börjat gå ner iallafall och det ska givetvis fortsätta. Innan julafton iallafall, ska jag gått ner 10 kilo från startvikten, vilket betyder att jag ska gå ner 6,5 kilo på två månader.


Det är ganska lång tid. Hinner jag gå ner det fortare sätter jag ett nytt mål givetvis. men jag ska inte dra för hastade slutsatser. 10 kilo innan julafton, så få det bli.

Ovido - Quiz & Flashcards