Alla inlägg den 19 oktober 2010

Hem

Av Anonym - 19 oktober 2010 12:54

Ska åka hem en dag, elelr några dagar till mina föräldrar.

Längesedan jag hälsade på dem.

Men samtidigt borde jag inte. Det är så svårt att gå enr i vikt där.


Jag kan inte hoppa över måltider, eller ligga på golvet och göra sit-ups. För det är kasnke inte jättenormalt att helt plötsligt göra det?


Så det blir mat mat mat. Måste försöka att äta lite men försöka göra så det ser mycket ut. ch ta promenader. Det är väll inte förbjudet heller.

Herregud detta blir en utmaning.


Visst jag bodde hemma innan och lyckades gå ner en hel den i vikt. Jag hade mina knep, mina hemligheter. Som jag blev riktigt bra på tillslut. Att dölja allt.

Nu har jag glömt det, för nu finns det ingen som vakar över mig i min lägenhet.

Ovido - Quiz & Flashcards