Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Anonym - 26 oktober 2010 20:24

Idag har jag haft en uppfräshningsdag.


Kände mig så sjuk skabbig och jag har varit sjuk med feber.

Plus att jag spydde igår. Det blev en hetsätning med pastasallad pannkakor och kakor. Herregud. Så sjukt äcklig är jag. Hängde mig över toaletten och gav mig inte förräns allt hade kommit ut. Såg ut som en tomat efter eftersom allt blod hade skjutits upp i huvudet, så lite rolgit ut. Och en massa magsaft, riktigt äckligt och tillslut spydde jag av mig själv för att det var så äckligt.


Så idag började jag dagen med en liten promenad till solariet och solade på brännan, såg lite blek ut. Gick en liten promenad till affären. Handlade ett jättegott bröd, surdegsbröd med pumpafrön på. Nyttigt och hur mättande som helst. Räcker med en skiva sen är man proppmätt. Tog sedan en långpromenad längs havet med musik i öronen. Så sjuk härligt så det blev en promenad på 1,5 timme. Kom hem och bytte påslakan i sängen, duschade, tvättade håret, rakade benen, filade fötterna, målade tånaglar och naglarna på fingrarna, fingernaglarna?

Smorde in mig med bodulotion med granatäppledoft.


Nu sitter jag i soffan, stel i benen men känner mig så fräsch. Skönt. Nu blir det bara att slappa framför tv. Jag vet jag borde göra massa situps eller något.


Vikten var okej i morse, i och med att jag ätit så sjuuukt mycket onyttig jävla ski, plus att jag spyr och förstör metabolismen i kroppen, great.

Dock är vikten ej där den borde i och emd mitt mål.

  

Ovido - Quiz & Flashcards