Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Anonym - 18 oktober 2010 11:25

Nu kommer en update hur det går för mig med mitt mål,

som va att gå ner 5-10 kilo tills den 27 oktober.


Som det ser ut nu har jag gått ner 2,5 kilo.

Jag har ungeför 10 dagar på mig.

Det kommer jag klara, då harjag gått ner 5 kilo.

Frågan är om jag hinner gå ner mer, tror inte det nämligen.

Alltså har jag gått ner det minsta jag behövde.


Jag hoppas att det blir mer, 6 kilo och jag hade varit nöjd för detta målet. Sen sätter jag givetvis ett nytt mål för att fortsätta gå ner.


Anledningen till att jag inte säger min vikt i bloggen denna gången är för att alla är så dömmande.

En person kan väga 55 kilo och vara smal, för at denna är så lång.

En annan person kan väga 55 men vara lite knubbig för att denna är kort.


Hade jag sagt min vikt hade kasnke många tyckt att det var jättemycket. Men när jag jämför men endel ersoner som väger 10 kilo mindre än mig är jag fortfarande smalare än dem just för att de är korta och jag är hyffsat lång.


Målet till Julafton är iallafall runt 55-58 kilo, till mina 1,74 cm blir det ända ganska smal. Sen komemr jag ju fortsätta till min Slutgiltiga mål som är 50-52 kilo.

Har kollat på tjejer som är i min längd med den vikten, och de är smala.



     

Ovido - Quiz & Flashcards