Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Anonym - 14 juli 2009 21:35

Jag åt middag också, men lite övertalning från mina föräldrar.


Men lite hamnade i toaletten innan jag skulle duscha.

Kommer säkert gått upp massor till imorgon.

Säkert flera hundra kilo. Det känns lite så iallafall.


Få se helt enkelt, men just nu känner jag mig mega misslyckad.

Av Anonym - 14 juli 2009 17:06

Har kommit hem från stranden nu.

Skönt, men blev sjukt uttråkad och rastlös tillslut.


bestämde mig för att ta en lite paus idag från fastandet.

Har gjort det i princip en vecka.

Och min kropp är verkligen helt slut nu.


Va på stranden med mamma. Och hon tog med fruktsallad och en bulle emd ost till mig. Jag kom inte undan och bestämde då får en liten paus dag.


Kunde inte äta upp allt iallafall. Var tvungen att lämna kvar fruktsallad och jag plockade bort ost från bullen. Varför egentligen. Jag vet inte, men tanken kunde inte finnas att jag skulle ha ätit upp allt. Det kändes bättre att plcoka bort lite. Ibland är man bra allt konstig.

Av Anonym - 14 juli 2009 11:08

Idag visade vågen minus 0,3 kilo.

Vilket resulterar att jag gått ner 2,3 kilo på en vecka.


Egentligen är det en dag till, eftersom jag bara vägde mig den dagen och gjorde inget för att gå ner då. Men jag räknar ändå från idag, att det är en vecka.


Nu ska jag bara fortsätta såhär. Om jag orkar. Jo det gör jag. Om jag börjar äta lite får jag helt enkelt motionera istället. Men min kropp är dödens nu. Orkar knappt gå enr för trappan. Men men det går nog över. Typ att kroppen vänjer sig men det återstår att se helt enkelt. 


Idag har jag ingen aning om vad som händer.

Ovido - Quiz & Flashcards