Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Anonym - 9 juli 2009 16:41

Idag visade vågen 0,6 kilo ner från igår. Heja mig typ.

Ja, jag har börjat väga mig ännu en gång.

Okej, jag har gjort det en gång igår.


Men det känns som jag kommer fortsätta nu.

Igår åt jag en bulle till frukost, mer blev det inte på hela dagen eftersom jag och mina föräldrar började bråka (ovanligt), då brukar jag inte äta och det är den ända gången inte inte säger eller tjatar att jag ska äta för de vet att jag ändå inte kommer att göra det och de kommer inte få någon kontakt med mig ändå.


Så därför blir det antagligen ingen mat idag heller. Har ätit en smoothie på vaniljyoghurt, banan och frusna hallon. Dö god, och den åt jag av den enkla anledningen att jag skulle anstränga mig idag, till något viktigt och behövde därför energi. Så både igår och idag hamnar kaloriintaget på 200 kalorier.


Frukostmat går faktiskt bra att äta, svårare har jag dock med middagen som typ alltid är lagad mat. Lagad mat är inte gott, tycker inte jag iallafall. Jag ve tinte, men det är så mättande typ, och att vara mätt är det värsta som finns.


Och inatt drömde jag om mat igen, att jag åt. Kommer dock inte ihåg vad jag åt, men jag åt mycket iallafall. Jag har börjat drömma om det nu på senare tid när ja knappt ätit under dagen. Lite halvläskigt. För jag trodde folk bara skrev det i sina bloggar att de hade drömt mardrömmar om att de hade ätit, det lät dö töntigt. Men ja, nu har jag upplevt det själv, och det är en ganska obehaglig känsla att vakna upp och tror att man proppat i sig massor av fett och kolhydrat rik mat.

Ovido - Quiz & Flashcards