Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Anonym - 5 juli 2009 20:52

Ja om sådär 3 timmar fyller jag år.

Känner ingenting, kommer nog bli den sämsta födelsedagen någonsin.


Alla jobbar dessutom i min familj, så vi skulle ta det en annan dag.

Har sagt att det inte är lönt.

Inte för att ingen är hemma.

Men vad är det att fira?

Ingenting tycker jag.

Varför ska man fira feta fula äckliga mig.


Vill inte leva längre varför skulle jag vilja fira då.

Jaja få ser hur det blir.

Nu ska jag iallafall sova effter som jag ska upp tidigt.


Hoppas att ni får en bra dag imorgon.

6 juli

Av Anonym - 5 juli 2009 18:45

Usch, gå in på denna bloggen och läs !! :(


http://xiia.blogg.se/index.html

Av Anonym - 5 juli 2009 11:07

Ett tag sedan jag skrev nu. Har jobbat en hel del, och varit väldigt trött.

Och humöret har inte varit på topp, tusen tårar har fallits.

Mår allmänt inte bra rent psykiskt.


De senaste 24 timmarna har inneburit laxering och fingrarna i halsen. Det känns som jag förlorat 300 liter vätska, så ligger helt uslagen i soffan, med en mineralvatten och försöker fylla på vätskan i kroppen igen, kanske piggnar till lite då. Eller så komemr jag ligga utmattade på soffan hela dagen.


Försökte få i mig nått i morse, vilket resulterade i en halv deciliter proviva mango , 20 kalorier, mer har det inte blivit. Har även bara tillåtit mig äta sparris idag, pappa köpte sparris till mig igår som jag kunde ha till middagen idag eftersom de är iväg, dock tänker jag bara äta sparrisen och inget till.


Har även gått en promenad idag på en halvtimme, blir antagligen 1 eller 2 lika långa promenader till innan denna dagen är slut.


Nu ska jag fortsätta dricka vatten och  kolla på tv (Tjockis deluxe)

Ovido - Quiz & Flashcards