Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Anonym - 6 juli 2009 16:28

Eftersom jag fyller år idag och alla jobbar.

Även jag fast nu ahr jag kommit hem,

de andra har inte kommit hem än.



Tänkte att jag kunde lyxa till det lite med pannkakor.

Extremt onyttigt, jag vet.


Jag åt upp 4 stycken med sylt.

Men 5 kinuter efter att jag ätit upp hängde jag över toalettstolen.

Och gav mig inte förräns alla pannkakor var uppe.


Det gick inte, jag gjorde ett försök, men det sluta i skit.

Som vanligt. Ångesten kom driket och jag kunde bara se allt fett framför mig som skulle sätta sig dirket på armar och lår.


Jaja, nu har jag duschat och ska strax gå upp till min säng, borra ner mig i sängen under duntäcket med min lilla vovve. Den andra vovven blir för varm. Sen vet jag inte hur resten av dagen resulterar sig.

Ovido - Quiz & Flashcards