Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Anonym - 13 juli 2009 10:53

Idag visde vågen minus 0.2 kilo.

Vilket betyder att jag gått ner 2 kilo på 6 dagar.


Låter kasnke inte mycket, men ska jag vara ärlig är jag inte mega fet. Om man är det tapapar man ju mer fortare  början. Men trots det vill jag bli betydligt smalare. Mina revben fram är ganska synliga nu. och höftbenen börjar också komma fram mer som de var innan. Det är mellanrum mellan låren, de har blivit mindre. Och min midja har definitivt blivit mindre. Nu ska allt fett bara försvinna. Äckel jag. 


Om jag går ner 0,5 kilo imorgon betyder det att jag gått ner 2,5 kilo på en vecka. Och om jag fortsätter så går jag ner 10 kilo på en månad. Kan ju alltid hoppas iallafall. Antar att mina föräldrar snart kommer att dmpa loss rejält på att jag inte äter, för de ser ju att jag inte äter men har inte sagt något än eftersom v är ovänner. Eller ja, mamma har pratat om det lite nu i morse. Men jag vägrar, eftersom de fortfarande inte har pratat med mig om det som hände. och inte en chans att jag viker mig innan dess.


Vilket fall som helst komemr jag ju fortsätta att gå enr i vikt. Men det blir krongligare för då måste jag smussla undan min frukost och middagen komemr jag helt enkelt inet undan, evetuellt enstaka gånger om jag ska bort. Men jag kan ju inte säga att jag ska bort varenda dag. Så då få det bli mer träning istället.


Nu när jag inte äter orkar jag i princip inte träna nånting. Det blir promenader och liknande. Mer orkar jag inte. Är iallafall inte hungrig längre. Magen har typ vant sig efter 6 dagar utan princip någon mat alls.


Nu ska jag fortsätta min dag. Updatering komemr säkert senare :)

Ovido - Quiz & Flashcards