Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Anonym - 11 juli 2009 17:11

Ja, jag skulle ju väga mig idag med.

Vågen visade minus 1 kilo från igår.

Så nu har jag gått ner 1.8 kilo på 4 dagar.


Antagligen kommer vågen stå stilla imorgon eller kasnke till och med upp lite eftersom jag gick ner så mycket till idag. Men hoppas hoppas hoppas ner. Lite iallafall.


The good job lönar sig alltså, och jag tänker bara fortsätta.


Har dock ätit en smoothie idag eftersom jag och en kompis har varit i stan och fika bland annat. Bättre en smoothie på yoghurt och bär än en macka med bröd och massa kalorier.


Så då få vi se vad vågen står på imorgon.

Keep up the good work.


Av Anonym - 11 juli 2009 09:52

Sa jag inte att jag väntade på nästa slag.

Att jag aldrig han bearbeta ngt förräns nästa smäll i ansiktet kom.


Jo, och igår kom nästa. Nu är det bekräftat.

Jag kommer aldrig få göra det jag vill igen.

Aldrig någonsin.

Jag visste långt bak att det bara avr ord.

Falskhet ingen sanning alls.

Jag hade rätt.


Verkligen allt tas ifrån mig.


Igår visade vågen minus 0,2 kilo. idag vet jag inte. Ska strax gå och väga mig. Idag blir det ungefär den fjärde dagen utan mat. Mina föräldrar ljög för mig. De får skylla sig själva. De har i princip förstört mitt liv. och jag tänker inte äta förräns de får trycka in en sond i mig. Kanske tar de mig på allvar då. De reagrear inte ens när jag säger att jag kommer ta självmrd, kanske tror de att det är tomma ord. Det är inte det. Jag vill verkligen inte mer. Ännu mindre efter detta.


Och en dag kommer det vara förent att reagera...

Ovido - Quiz & Flashcards