Alla inlägg under oktober 2009

Av Anonym - 22 oktober 2009 18:56

Idag har det inte blivit nått springande.

Sprang två dagar i rad icg idag har det regnat och varit kallt.

Men det blir  nog imorgon och en gång i helgen iallafall.

Då harb jag sprungit 4 dagar denna veckan.

Ändå okej, ska försöka med 5 dagar i veckan nästa vecka.

Få passa på innan det blir för kallt, men snö och sånt.

Usch, jag som fryser så redan.


Har varit en halvjobbig dag idag.

Tänker mycket och allt känns meningslöst.

Det känns bara som att jag snart tar närmsta utväg,

för då slipper jag allt.

För såhär vill jag verkligen, eller orkar jag inte leva till.


Jag har nog gått och blivit osynlig också.

Jag syns inte någonstans.

Och alla verkar inte se hur dåligt jag egentligen mår.

Jag hittar ingen utväg all i detta.

Allt är bara omöjligt.

Jo jag lovar, det är nästan omöjlogt.



För detta är verkligen inte det jag vill.

Av Anonym - 20 oktober 2009 20:57

Tröttis,  har iallafall varit ute och joggat idag.

Skönt, jadå!


Imorgon ska jag upp omänskligt tidigt, men ja, så är det helt enkelt.

Nu ska jag sova och dricka massor med grönt te imorgon på jobbet.

Det sägs ju att det ökar förbränningen.

Av Anonym - 19 oktober 2009 19:18

Tyck vad ni vill, är det inte positivt skriv det någon annanstans och inte här.

Jag får tycka vad jag vill, ni fårm tycka vad ni vill.


Jag får skriva vad jag vill här eftersom det är MIN blogg.

Och jag skriver för min skull.


Ni får inte skriva vad ni vill eftersom det inte är eran blogg.

Så gå och skriv skiten någonannanstans.


Tack och hej för mig.

Och ett <3 för alla snälla stöttande läsare.

Av Anonym - 19 oktober 2009 19:06

Kväll, kväll kväll.


Imorgon är det jobb igen, pengar säger man inte nej till.

Att vara smal säger man ännu mindre nej till.


Fick en kommentar innan som jag tänkte besvara.

Varför jag tycker att smal är perfektion.

Jag tänker rada upp 1o orsaker.

Skulle säkert kunna hålla på i evigheter, men här kommer  några.


1. Man är 1000 gånger snyggare smal än som tjock

2. Kläder sitter sjukt mycket bättre på en mal människa

3. Man behöver aldrig tänka på hur man sitter eller står för att inga valkar ska synas, valkar = äckligt värre

4. Det ser och är fräschare att vara smal

5. Manser inte ut som en strandad val på sommaren på stranden i bikini

6. Man kan ha alla sorters olika klädesplagg utan att det blir fult

7. Smala människor är med attraktiva

8. Fett är äckligt, ofräscht och bara ivägen

9. Hur gott är det egentligen att trycka godis, pizza och massa läsk? Och hur mår kroppen av att få allt det intryckt i sig?

10. Tjocka människor lever dåligt, och är in te speciellt attraktiva


Så, thin is perfection helt enkelt. Vem vill innerst inne inte vara smal? Ingen

Det finns bara det som inte vågar erkänna det för att de aldrig kommer nå dit.

Nothing taste as good as thin feels.

Av Anonym - 19 oktober 2009 17:13

Är så sjukt trött idag.

Ta igen sig av allt jobbande, ladda inför mer jobb?

Japp, mkt mer än så har inte min dag bestått av.


Promenerade trots illamåendet och allt.

Men jag överlevde, såklart.

Sen har jag mest kollat på tv.

Skönt det med ibland.

Doch hoppar benet som en galning.

(får inte ligga still, får inte ligga still)

  

Thin is perfection

Av Anonym - 19 oktober 2009 12:05

En seg helt vanlig måndag.

Dock jobbfri.

Vilket kan behövas.


Dock mår jag så fruktansvärt illa och yr.

Vill inte resa mig.

Men snart måste jag ta en promenad.

Av Anonym - 18 oktober 2009 20:09

Jobbeli jobb.

Ja, därför har jag inte hunnit blogga.

Imorgon jobbar båda föräldrarna = inget mat.

Eller jo  middag, men inget fram tills dess.


Snart är det löning, har mkt att betala, men hoppas jag får råd med en riktigt våg.

Som jag ska köpa i smyg och gömma för mina föräldrar.

Då kan jag väga mig hur mkt jag vill när de inte ser, och inte vet.


Av Anonym - 16 oktober 2009 22:19

Åh tusen tankar far runt i mitt huvud och jag kan inte få dem att sluta.

Jag får ingen ro i kroppen, tusen tankar som bankar?


Jag vet inte alls hur jag ska få stopp på dem när de rusar runt i 190.

Jag vill inte tänka. Inte alls.

Vill gräva ner mig i mitt duntäcke och stanna där ett tag.

Så länge det krävs för någon annan att reda ut dem.


Men nej, det går ju inte.

Detta måste jag göra själv.

Ovido - Quiz & Flashcards