Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Anonym - 2 oktober 2009 19:35

Fredag idag igen.

Det är alltid helg nuförtiden.

Bara för att jag ska känna mig ännu mer mobbad.

Ensam, en helg, som vanligt.

Jag hatar mitt pissliv.

Jag hatar det verkligen,

så innerligt mycket.

snart orkar jag verkligen inte mer.


Ingen kommer märka nått ändå.

Ingen kommer sakna mig.

Det gör allt bara lättare.

Nej, mina kompisar kommer inte märka nått, de har andra.

Ne inte mina föräldrar för jag spenderar i princip varje timme av mitt liv,

det senaste halvåret instäng på mitt rum.


Jag har inget längre. INget som är värd att stanna för.

Jag hade gjort vad som helst nu för att ta bilnycklarna

åka ut till dig.


Dra fingarna i din varma päls, pussa din muma mulle,

känna värmen från dina näsborrar, att känna att det finns någon som väntar på en.

En som bli glad när man kommer, så att man känner sig lite älskad, lite behövd.


RIP älskade älskade du <3<3

Ovido - Quiz & Flashcards