Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Anonym - 24 oktober 2009 19:32

  


Hur många kalorier innehåller en portion havregrynsgröt?

Alltså 1 dl gryn och 2 dl vatten?

Av Anonym - 24 oktober 2009 19:26

En ny dag.

En lite bättre dag.

Faktiskt.

Det har varit en lättare stämmning här hemma.

Jag är inte riktigt lika nere,

och allt känns inte lika tungt idag.

(även om det är långt ifrån på topp)


Känns som jag ätit en hel elefant.

Saken är den att det har jag inte gort.

Har varit döö mätt hela dagen,

nej jag överdriver inte.

Och jag har även ,mått lite lätt illa hela tiden.


Men jag har en sak att erkänna.

Jag har ätit äppelkaka idag.

ÄPPELKAKA.

Till frukost dessutom.

Dock hamnade den i toaletten.

Men jag åt ÄPPELKAKA.

Kanske därför jag känt mig illamående och mätt hela dagen.

Eftersom jag satte i mig sådant onyttigt mög på tom mage.

Who knows? who cares?


Till middag ska jag äta en 100 kalorier soppa.

(Mamma är hemma = måste äta)

Om jag äter upp hela vill säga?

Det är ganska mycket soppa om man säger så.


Ovido - Quiz & Flashcards