Alla inlägg den 24 november 2010

Av Anonym - 24 november 2010 11:58

Ja sa ju det, intervallträning is the shit.

Tränade efter jobbet igår också.

Löpträning sen med intervaller.


Idag hade jag gått ner 0,9 kg. Helt sjukt.

Visst endel är vätska. Men det kan inte vara speciellt mycket.

Vätska tappar man mest i början när man börjar äta mindre.

Nu har min svältdiet varat ett tag.

Hunger gör sig allt mindre påmind.

Jag blir inte yr lika ofta eftersom kroppen vant sig vid mycket mindre mat nu.


Mitt i allt kaos i lvet drog jag på mig ett litet leende när jag ställde mig på vägen.

Jag trodde inte ens jag skulle gå under ett kilotal, utan vara kvar på samma. Nu ligger jag 0,6 kilo under det kilotalet., och har bara 0,5 kg kvar till nästa kilotal. Målet för veckan var just ett kilotal till. Blev lite tveksam om jag skulle klara det. Men kanske gör jag det ändå.

Ovido - Quiz & Flashcards