Alla inlägg den 22 november 2010

Av Anonym - 22 november 2010 12:14

Nu vet jag vad man ska göra för att gå ner massa i vikt.

Träna löpning med intervallträning.


Varje gång jag gjort det har jag gått ner 0,5 kg eller mer till dagen efter och håller den vikten sen. Det gillar vi. Gick upp lite efter vi varit ute och ätit. Antagligen för att kroppen inte är van nu att vi i sig en vanligt måltid.


Samtidigt blir jag så arg på att jag skadar mig själv. Tränade igår, men fan vad jag mådde dåligt. Kändes som jag skulle svimma och spy, men ändå fortsatte jag.

Stört och inte normalt.



Men jag blir ledsen, varför händer detta mig. Varför?

Jag mår piss, jag bölar varje dag för att jag är så besviken på mig själv.

Detta har förstört så mycket.

Mitt sociala liv. Totalt förstört.

Så många gånger jag tackat nej till roliga saker för att jag visste att mat komemr vara inblandat eller att jag vet att jag måste äta. Jag får panik och tackar nej.

Ovido - Quiz & Flashcards