Alla inlägg den 19 november 2010

Av Anonym - 19 november 2010 11:06

Nu har jag fått tillbaka min dator, och internet funkar.

Givetvis ska allt lägga av samtidigt.


Vikten går nerpt. Ligger på den lägsta vikten på länge.

Dock långt ifrån tillräckligt.

Denna gången ska jag bli smalara än när jag var som smalast förra gången.

Jag kan leva på en måltid om dagen ( måste för att orka med jobbet )

Samtidigt som jag tränar 4 riktiga hårda konditionspass i veckan och promenerar 1,5 timme iallafall 4 dagar i veckan, ibland mer.


Jag orkar, jag går ner i vikt och jag känner att det håller. Visst får man bakslag och visst ibland känns det piss. Men jag klarar av det.


Men som sagt, ibland vill jag bara gräva ett hål och sätta ett skott i pannan, eller ibland, väldigt ofta. Jag vantrivs så sjukt mycket med mitt liv. Jag hatar det. Trivs inte alls. Det mesta känns meningslöst. Jag hoppas det vänder, för jag orkar knappt erkänna det. Jag försöker stoppa undan det, men resultatet blir bara att det ligger där och växer.

Ovido - Quiz & Flashcards