Alla inlägg under april 2009

Av Anonym - 22 april 2009 17:13

Idag hade jag en dröm, coh sånt här har jag inte drömt innan vad jag kommer ihåg. Jag drömde om mat. Att jag bakade kanelbullar timme efter timme, vet inte varför men vi skulle baka en massa kanelbullar. Efter det skulle vi äta. Då åt vi en blåbärsbiff ( fråga inte vad det är) och sen inbakade blåbär i en fettig deg.


Och när jag vaknade kände jag mig helt mätt. Jag har läst andras bloggar där de drömt om mat och vaknat mätta( personer som har problem med mat). Det läs sjukt konstigt då och undrade om det verkligen var sant. Men nu har jag upplevt det själv och fått svaret i handen. Det är sant. Och det är sjukt.

Av Anonym - 20 april 2009 21:57

FETTO FETTO FETTO VALK

PÅ SÅ SJUKT HÖG NIVÅ

ATT JAG SPRÄNGS NÄR SOM HELST.


GÅ OCH SKJUT MIG.

Av Anonym - 19 april 2009 22:03

Söndag kväll och lite halv panik,

samtidigt som jag inte riktigt bryr mig.

Har ett arbete som ska vara klart tills imorgon.

Har inte ens börjat på det.


Har ingen motivation alls.

Vill bara gå ut nununu.

Det kan inte vara snabbt nog.

Klart jag inte hoppar av nu, men det hade varit äckligt skönt.

Ett tag iallafall.

Men men få kämpa de knappa 2 månaderna.


Vet inte hur jag gör emd arbetet, får väll börja nu fast jag är dödstrött. Sen fortsätta imorgon.


Nu ska jag ta kilo för kilo. Inte ha sådan stora mål. Allt bara faller då. Är inte ett dugg balasnerad med maten. Ibland har jag jättesvårt för att äta och bryter n'ästan ihop och ibland känns det som jag bara häller i mig mat.

Men nu ska jag väga mig imorgon och ta tag i det. Ska skriva upp när jag gått ner ett kilo och hur många dagar det tog och sen nästa kilo osv.

Av Anonym - 18 april 2009 11:16

Bloggade inte igår så därför tar jag dagens från igår idag istället.


Intag:

Bröd 200 kalorier

Müsli 50 kalorier

 Totalt: 250 kalorier


Uttag:

1 timmes promenad

30 min jogging


Tror/hoppas jag gjorde av med allt jag åt.

För mycket även igår, dock rörde jag på mig mer.

Måste verkligen sluta äta bröd.

Det är typ värsta kaloribomben, men mjöl och skit.


Skrives dagens idag senare eftersom det är bara är förmiddag än.

Av Anonym - 16 april 2009 21:35

Kan knappt tänka på något annat än mat.

Har prov imorgon men har i princip inte läst något.

Alltså totalt körd imorgon.


Idag har jag vräkt i mig 300 kalorier i matväg.

Innehållande bröd, avokado och nachochips.


Grattis till mig ännu en dag för misslyckande.

Av Anonym - 16 april 2009 10:10

Ikväll går det ett program på 3:an klockan 22.00

som heter barnbantning, vikthetsens baksida.


Kan vara intressant att kolla på. !!

Av Anonym - 15 april 2009 18:51

Ja precis så.


Fetto dag deluxe.


Ätit ätit ätit det är det ända jag gjort idag.


smoothie 200 kalorier

bröd 400 kalorier


Totalt: 600 äckliga kalorier


Motion: INGENTING. (ännu fetare) bara motionen i stan i alla affärer.


Jag är ju nästan lika rolig som världens roligaste komiker om jag ville gå ner i vikt och äter som en gris. Shit det fattar väl vem som helst att man inte kan kränga hur man vill om man vill gå ner i vikt ändå är det just det jag gör.

Av Anonym - 14 april 2009 21:15

Imorgon är det 50 dagar till studenten.


Fick panik när jag räknade i morse. Nu har jag 50 dagar på mig att bli smal, för smal på min student ska jag vara, inte mega smal, men absolut smalare nu, runt 50 kilo till att börja med.


50 dagar till att gå ner till 50 kilo.


Jag är taggad. Från och med nu ska jag skriva upp allt jag äter här i bloggen, och hur mycket jag motionerar.


Och från och med nu ska jag ha ett motto att aldrig vara stilla. Förutom när jag sover förståss. Inte att 24/7 vara ute och springa, men bara som att röra foten eller göra sit ups när jag kollar på tv och så vidare.

Ovido - Quiz & Flashcards