Alla inlägg den 17 september 2010

Av Anonym - 17 september 2010 12:18

Så vart det helg igen.

Fast jag är inte ledig riktigt än, jobabr nämligen ikväll.

Världens tråkigaste dag att jobba på.


I veckan fick jag en kick som jag tror jag behöver.

Dock ska allt skita sig, skulle börja träna nu efter att mitt ben blev dåligt. Tror det har läkt ut nu, men så går jag och bli förkyld. Jag kan ju inte ha me tur an vad jag har, herregud skjut mig. Det är inte meningen att jag ska leva i detta livet. Nu menar jag inte på grund utav detta givetvis. Men livet har visat mig så många gånger att detta inte är meningen.


Jag vill inte titta på vågen. Jag vågar inte. Den komemr vara skyhög, Jag hatar det. Vad fan hände med det jag byggde upp innan, den diciplinen jag hade på mig själv. Men då hade jag dig och då var allt mycket enklare...

Ovido - Quiz & Flashcards