Alla inlägg den 11 september 2010

Av Anonym - 11 september 2010 15:15

Nobody can go back and start a new beginning, but anyone can start today and make a new ending.

Av Anonym - 11 september 2010 15:05

Då var det helg igen och ikväll är det utgång ikväll.

Och man blir aldrig smal om man häller i sig kalorier.

Samtidigt som det är så skönt att bli full och slippa alla jobbiga tankar som flyger i huvudet varje dag. Jag längtar så tills jag få se mina revben igen utan att dra in magen, att se höftbenen sticka ut som två pilar, att få se ryggraden ända uppifrån och ner, att skulderbladen sticker ut som två vingar på ryggen. Jag vill se ut så.


Fett är äckligt. Om man vill vara fet så fine, jag bryr mig inte, men jag vill absolut inte se ut så. Jag vill inte bli så fet att man tappar andan när man tar några steg, att bara sitta inne och inte göra något för allt annat är för jobbigt. Jag fattar bara inte varför folk vill detta. Visst kan det finnas orsaker som gör att folk äter, tröstäter, och bli feta. Men det är alltid en själv som stoppar maten i munnen, tuggar och sväljer.


Nu ska jag tagga till inför ikväll, och dansa dansa dansa bort kalorier.

Av Anonym - 11 september 2010 13:55

              

   

Ovido - Quiz & Flashcards