Alla inlägg under februari 2010

Av Anonym - 8 februari 2010 10:50

DÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖ

Av Anonym - 5 februari 2010 12:19

Mitt schema över livet är ganska fullspäckat just nu.

Försöker må bra, för jag orkar inte mer.

Försöker göra så mycket som möjligt för att bli distraherad.


För att slippa tänka på allt jobbigt.

För att bara slippa vara lite ibland.


Ikväll blir det utgång.

Och jag hoppas på det bästa.

Fet

Av Anonym - 1 februari 2010 22:03

Jag är fet, fet och äcklig.

Jag vantrivs med mig själv.

Jag hatar min kropp.

Självförtroendet är i botten.

Kan inte koncentrera mig på något annat än mitt fett.

Äckliga valkar.

Att gå stå och sitta i positioner när man ser som smalast ut.


Så akn jag inte bara gå ner 3904594058943870587439 kilo i vikt.

Höja självförtorendet till skyarna.

Sitta stå och gå hur fan jag vill, eftersom fettet är borta och inte behövs tänkas på. Att koncentrera mig på så mcyket annat som gör mig glad och lycklig, utan att fettet hela tiden står ivägen.


för helvete ****** gå ner i vikt NUUUUUUUUUUUU !!!!

Ovido - Quiz & Flashcards