Direktlänk till inlägg 29 april 2009

Dagen idag !!

Av Anonym - 29 april 2009 19:02

Nu är klockan 19.02 och jag har knappt suttit stilla på hela dagen.

Va i stan och letade studentkläder, intet jätte lyckat resultat.

Men något plockade jag med mig hem.


Så än så länge har jag sprungit 4 timmar i stan och varit ute och joggat i 30 min, det som väntar är cyklingen. De ska ske, men först blir jag tvungen att äta middag eftersom jag inte hade skola idag, så kan jag inte skylla på att jag ätit där. Och eftersom mamma va med i stan vet hon att jag inte åt något större som lunch eller middag där.


Vi ska äta tacos. BLÄ. Har aldrig varit så förtjust i tacos, men eftersom de vet det kanske jag kan komma undan med att äta mindre. Plus att jag ska bli vegeterian nu, eller börjar så smått. Så köttfärsen äter jag inte, vilket blir att jag bara äter sallad tomat lite avokado och lite lite skal.

 
 
Josefin

Josefin

8 maj 2009 09:29

Jag gillar verkligen din blogg. Den har fascinerat och inspirerat mig länge. Nu har jag själv startat en blogg, dock väger inte jag så lite som dig... Jag är fetfetfet! På riktigt. Men jag försöker verkligen ändra på det, och lite pepp från en förebild vore inte fel. (A) För ja, du är faktiskt en förebild för mig!

http://nevertoothin.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Hanna

9 maj 2009 14:13

Det maste vara otroligt jobbigt att vara sa sjuk som du ar. Sa hoga krav pa dig sjalv. Jag har en vaninna med atstorningar, hon har varit sjuk sedan hon var ca 14 och nu ar hon 28. Skaffa hjalp, det ar inte vart att forstora din kropp. Min vaninna kan inte fa barn, hon bantade ner sin livmoder till en artas storlek. Skot om dig tjejen.

 
Ingen bild

P

9 maj 2009 15:01

Så småningmom kommer du att tycka att du är ännu fetare, fast du går ner i vikt.
Du kommer att bli beroende av att din familj är orolig för dig samtidigt som du hatar dem för att de försöker kontrollera vad du äter och hur du tränar.

Ditt sociala liv kommer att minska och näst intill försvinna eftersom det enda du kommer att bry dig om är vikt och att bli smalare.

Så är det, det är en psykosomatisk sjukdom och det är lika för alla.

Jag har varit nere i under 27 kg och tro mig, döden ska man inte leka med.
Jag har förstört min njurar, får åka in till sjukhuset 4 ggr i veckan för att tömma mig på vätska. (Du vet väl hur njurarna fungerar?)

Du förstör din kropp och din framtid. (Och visst tänker du nu "Jag bryr mig inte, bara jag får vara mager så är jag trygg och lycklig".)

Till slut är det bara du och anorexian kvar. Så är det.

 
Ingen bild

XX

31 maj 2009 12:49

SÖK vård för era sjuka tankar, våga berätta! STOR mening att låta kaloriräknande ta upp hela ens liv. Men visst, när ni ligger där med sond i snoken och utbränd hjärna och organ, en förstörd familj, då var det säkert värt det. Med tanke på hur du skriver och kommentarerna är anorexi och "smal" så som du tänker inte lika med lycklig, det är bara sjukt. Hoppas du kommer på bättre tankar när du blivit vuxen...om du blir det.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anonym - 1 oktober 2011 20:46

Känslan när man inte tror det kan bli värre och när det ändå blir det.   Den känslan är en vanligt återkommande känsla nuförtiden. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag orkar inte med all skit världen ger mig. Jag funderar om det står i min p...

Av Anonym - 23 september 2011 22:12

Samma visa åter igen, dessa jävla bakslag. Jag vill verkligen inte mer. Trots att jag har varit nere i den djupaste svacka under så många år försöker jag. Men hur lätt är det när man gång på gång på gång för dessa bakslag. vad har jag gjort f...

Hat

Av Anonym - 15 september 2011 12:51

Haha jag fick en kommentar från en som undrade om jag verkligen ville leva. Klart som fan jag inte vill, känner hur din IQ flödar.   Hur många gånger har jag inte sagt att jag hatar denna världen? Jag måste vara född på fel jävla planet, för jag ...

Av Anonym - 20 augusti 2011 15:50

Att det kan göra så obeskrivligt ont att mista någon man älskar så fruktansvärt mycket. I love you more than words can describe <3 ...

Av Anonym - 19 augusti 2011 23:00

Ibland undrar jag. Ibland undrar jag om livet är värt detta. Ibland undrar jag om livet är värt att leva med alla dessa bakslag. Ibland undrar jag om livet ska vara såhär svårt att leva.   Är det värt det med all skit man får tillbaka. Id...

Ovido - Quiz & Flashcards