Alla inlägg den 24 februari 2008

Av Anonym - 24 februari 2008 13:49

Söndag fylld med ångest över helgens matintag om man säger så. Söndag innebär också att skolan börjar imorgon och på ett sätt är jag glad över det eftersom det är lättare att stå emot maten eftersom man kan inte gå och ta något i skafferiet. Och när jag går så länge utan mat är jag inte hungrig när jag kommer hem från skolan vilket slutar med att jag inte äter.


En "negativ"sak är att klassen ska iväg nästa vecka på klassresa då alla jag är med kommer se allt jag äter 3 hela dagar, vilket innebär att jag inte kan hoppa över någon måltid. Det suger.


Jag har inte vågat väga mig iheller. Jag har säkert gått upp massa i helgen efter min hetsätning. IGEN. Jag måste planera. När jag planerar vad jag ska äta håller jag mig till det och så fort de dagarna jag tar mål efter mål blir det bara mer och mer och jag tappar kontrollen.


Dagens matintag:


Frukost: Lite melon och en kopp te

Lunch: Inget

Middag: vet inte än, måste äta något eftersom mamma är hemma :/

Ovido - Quiz & Flashcards