Alla inlägg den 7 februari 2008

Av Anonym - 7 februari 2008 14:49

Helt helt sjukt, som jag skrev igår, jag åt som ett svin, riktigt riktigt många kalorier krängde jag i mig. Och idag, med känslans av en enormt uppsvälld mage igår efter alla bullar och skit ställde jag mig på vågen i morse. och jag hade gått ner. Okej du kommer min bekännelse, ingen vet vad jag väger eller hur lång jag är, Egenligen ville jag inte skirva det här för att då vet ingen om jag misslyckas, nu kan jag inte misslyckas, jag vill inte misslyckas så att alla säger "var va det jag sa?"

Längd: 173 cm


Vikt från början: 62 kg

Vikt idag: 57 kg

Mål: 50 kg


Igår och sen ett bra tag tillbaka vägde jag runt 57.5 Frossan igår tänkte jag att jag måste gått upp flera kilo, det kändes så iaf. Så ställer jag mig på vågen i morse 57 kg :O. Gck till skolan, utan att äta något, hem och vägde mig igen 56,7. Hur fan har detta gått till?

Kommer hektona smygandes för alla kalorier igår? Hur kunde jag gå ner idag.

Jag fattar inte, och jag är sjukt glad att jag är nere på 56.7

Fortfarande smällfet, men motivationen är på topp.

Druckit en kopp te med lite honung i, ska till stallet och rida och hoppa minst 1000 hopp idag.


Klockan är bara 14.57, jag kan fortfarande tappa kontrollen och äta idag, jag får inte helt enkelt, jag kan ju inte vandra runt som ett fetto livet ut. Men än så länge har jag inte ätit och då slipper jag hänga över toalettstolen.

Ovido - Quiz & Flashcards