Alla inlägg den 10 februari 2008

Av Anonym - 10 februari 2008 13:12

Åhh jag som inte skulle äta något igår, men mamma kom hem med sånt hälsogodis. Sjukt gott och jag kunde givetvis inte motstå. Tryckte i mig massor, sen blev det att hänga över toalettstolen när mina föräldrar hade gått och laggt sig. Det kändes som mina ögon höll på att ploppa ut, efter det var jag tvungen att sluta, men jag tror att jag fick ut allt.


Idag till frukost blev det lite fruktsallad, jag orkar inte med mammas tjat. Det är lättre i veckorna att skippa maten för att de är inte uppe när jag ska till skolan, alltså hoppar jag över frukosten, äter i skolan för att de andra inte ska undra, men sallad och slänga den andra maten. När jag kommer hem säger jag att jag ätit i skolan så slipper jag middagen.


Idag har jag räknat ut exakt vad jag ska äta och hur många kalorier det blir. Ska cykla till stallet och rida och nu ska jag snart hoppa en massa för ingen annan är hemma än jag. Om jag håller detta kommer jag förlora massor fler kalorier än vad jag stoppar i mig.


Sen gäller det bara att hålla det och inte tappa kontrollen och börja äta.

"All mat som ingen ser dig äta är onödigt, ät bara när någon ser"

Ovido - Quiz & Flashcards