Alla inlägg den 18 februari 2008

Av Anonym - 18 februari 2008 20:43

Är det sant som jag hört att det är bra att äta kanel ? för att den tar fart på förbränningen?

Av Anonym - 18 februari 2008 20:36

Ny dag, nya tag.

Jag få inte deppa ihop efter min hetsätning igår. Det värsta va att jag kunde inte få upp något efteråt, det kom bara äcklig vätska, det fasta ville bara inte komma upp, så det blev att alla dessa sjkuligt många kalorier kom i min kropp och har satt sig som fett nu. Ja, jag har gått upp efter min hetsätning och jag känner mig FET.

Nu måste jag bara kämpa vidare. Jag måste ha mer kontroll och efetrsom jag inte kan spy upp allt längre måste jag äta mindre och träna bort allt jag fått i mig under dagarna. Det måste funka. Jag vill inte vara tjock som en gris längre. Jag vill vara smal, jag vill se ben.


Idag har jag fått i mig cirka 500 kalorier med lite avrundningar uppåt.

Ridningen och mockning - 500 kalorier

Stan gick jag 5000 steg och övrigt ca 5000 steg

Hoppat 1000 hopp

och 150 sit ups


Så idag måste jag ha förbrukat allt jag fått i mig och idag blir det inget mer.

Ovido - Quiz & Flashcards