Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av Anonym - 1 augusti 2009 23:05

Kass uppdatering jag vet.

Värdelös.


Men, jag har en förklaring.

Min dator gick sönder och jag har fått låna mammas och pappas.

och avrje gång jag ska in på sådana här sidor jag inte vill att de ska se, var jag tvungen att radera sidorna varje gång så de inte skulle hitta tex denna bloggen.


Men nu har min dator återuppstått så nu kan jag börja skriva som vanligt igen.


Har även en gång bråkat med mina föräldrar. Det gör jag som märkt ganska ofta, men jag tror inte riktigt att någon mår speciellt bra i min familj just nu på grund av olika anledningar. Därför blir det lätt bråk. Och jag atr ut det över maten och slutar i princip alltid äta när vi bråkat. Inga undantag nu heller. Så blir det bara. Inte för att straffa dem på nått sätt, för att jag vet att de hatar att jag slutar äta och blir oroliga. Som sagt, det blir så bara.


Få se hur länge detta pågår nu. Det känns som det komemr hålla på länge..


och nej jag är inte nere på mina 57 än.

Ovido - Quiz & Flashcards