Alla inlägg den 30 november 2009

Av Anonym - 30 november 2009 16:50

Ledig dag idag.

Välförtjänat om jag får säga det själv.

Har i princip bara sovit.


Tänk att det är mindre än en månad till julafton

och imorgon är det december.


Jag fasar för julafton.

Tänk så mycket mat, så mycket mat

och det går inte att slingra sig undan varken julbordet

elelr de 300 andra måltiderna man äter.


Jul är hemskt. Förutom stämmningen och att gör något tillsammans.

Innan gjorde vi alltid saker tillsammans.

Aldrig nu längre, inte efter det som hände.

Men det går ju inte att göra de sakerna tillsammans längre.

Omöjligt just för att det som hände just hände.


Jul jul, mat mat.

Få kompensera som in i tills jul.

Redan nu, massor.


Förra veckan var jag ute på powerwalk 5 dagar.

Alltså bara två dagar utan.

Men de dagarna jobbade jag istället och sprang mycket där.


Och alldeles snart ska vi äta, risgrynsgröt??????

Massor med mjölk och skit.

Och jag kommer inte undan eftersom jag varit hemma hela dagen och de vet att jag inte har ätit middag eller ska någon annanstans.Blää

billd    


Ovido - Quiz & Flashcards