Alla inlägg under maj 2009

Av Anonym - 19 maj 2009 22:05

Idag mår jag kasst.

Är förkyld typ, elller nått.

Ont i halsen, feber, och allmänt hängig.

Men har inte haft tid att vila ut sprunit runt en massa.

Skola, körskola, promenixat och sånt.


Har stoppat i mig:

Proviva jordgubbsjuice 80 kalorier

En liten banan 100 kalorier

Bröd 200 kalorier


Så ja denna dagen har inte varit speciellt lyckad, utan snarare katastrof. Verkligen. skjut mig idag också

Av Anonym - 18 maj 2009 21:29

Igår åt jag en bulle på 200 kalorier, det är det jag vet.

Till middag åt vi pastagratäng och jag va tvungen att äta.

Men kunde bara inte ha det kvar, så jag spydde upp det på toan.

Men kranen på högsta så att inget skulle höras.


Idag har jag överätit och mtit liv gått under. Så äcklig är jag. Nu rullar jag fram igen, cpcpcppcpc barn. Imorgon blir det ingen mat och det lovar jag.


Åhhhh skabb barn deluxe, gå och skjut mig. värdelösa äckelbarn


Och vill ni veta? I ETT ballerinakex innehåller det 70 HELA KALORIER. se upp!!!!

Av Anonym - 16 maj 2009 19:59

Denna dagen har inte varit något vidare heller.

Den har mest bestått av tårar i ett rum med neddragna persienner.

Nästan helt mörkt, även musik dånande ur högtalarna.


Förutom en liten liten runda in till stan


Matmässigt.

En halv liten kopp med varm choklad och en halv gurkbit.

Ja, vad blir det. orkar inte räkna. Typ mellan 50-100 kalorier på grund av äckelmjölken.


nu ska jag fortsätta att ligga i mitt mörka rum under duntäcket med robinsson i tv rutan

Av Anonym - 15 maj 2009 23:48

Mår inte riktigt bra just nu därför blir det väldigt dålig uppdatering.

Vill inte och orkar inte mer.

Studenten tar verkligen kål på mig, borde det inte vara tvärtom??


Orkar verkligen ingenting längre, vill bara att allt ska sluta.


Idag har jag knaprat i mig 4 st knäckebröd = 200 kalrorier

och en hallonsoda ????????????????


ja det var väll det.

Av Anonym - 11 maj 2009 21:31

Ingen bra matdag idag.


Åt en macka 200 kalorier

lite mangojuice 30 kalorier

Och det värsta EN brownie. vet inte typ 200 kalorier.


under 500 kalorier, men fan heller bra.

Sjukt värdelös, har inte motionerat idag heller.


Studenten tickar och jag får verkligen bara panik.

Låt ett mirakel hända.

Av Anonym - 9 maj 2009 15:03

Hej hej igen!


Har varit bortrest några dagar nu och dörfär inte skrivit.

Men nu är jag tillbaka.

Börjar bli sp sjukt stressad över studenten.

Jag vill inte springa ut fet somm en jävla kossa.

Tanken på studenten gör bara att jag får panik, medans alla klasskamrater jublar att allt snart är över och att det dagen kommer.


Jag vill inte,

Ovido - Quiz & Flashcards