Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Anonym - 20 maj 2009 20:51

Har hört folk som har gått ner 10 kilo på en månad.

Alltså skulle det vara möjligt att gå ner 5 kilo på 2 veckor,

som det är till min student,


Vi kan säga att jag ska gå ner 4 kilo iallafall, blir det mer så är det bonus.

det är alltit något iallafall, sen fortsätter jag i raketfart även efter studenten.


Nu är jag ledig till söndag, eftersom det är röd dag imorgon. skönt, dock är jag mega förkyld vilket inte underlättar motionen  alls.

Av Anonym - 20 maj 2009 19:42

Idag har jag krängt sönder mat.

Så sjukt jävla äcklig.


Ka lika bra ända riktning på min blogg.

Tävla mot andra vem som äter mest varje dag alla dagar i veckan.

Jag hade vunnit mot ett helt fotbollslag eller liknande.

Skabb är vad jag är.


Imorgon är det två veckor till studenten och jag kommer ta studenten som en fet jävla kossa.

Ovido - Quiz & Flashcards