Direktlänk till inlägg 30 maj 2009

Lördag

Av Anonym - 30 maj 2009 18:43

Idag har jag ätit mer än jag borde.

Ska inte skylla ifrån mig för jag är den ända som stoppar nått i min mun tuggar och sväljer. Men jag jobbade idag, alla äter som sagt tillsammans och avd ska man säga lixom?


Värdelöst av mig deluxe.


Dagens slutliga kalori intag blir runt 600 kalorier.

Det är skjut mig på hög nivå.


600 kalorier, sätter sig dirket, känns verkligen som jag växt och f'uck för att jag ska jobba imorgon också. Visst man rör sig mer, men jag kunde fan ätit mindre för det. Imorgon blir det en joggingrunda iallafall, efter jobbet.

Och sen i veckan. Då jobbar mamma och då joggar jag när hon inte är hemma och låtsas som att jag inte har gjort det.

 
 
Ingen bild

Sandra

8 juni 2009 10:48

jag väger ungefär lika mycket som du och har även samma målvikt som du, 50 kg till sommaren. men det du gör mot din kropp är jättefel. din kropp behöver ca 1300 kcal för endast metabolism, alltså det din kropp förbrukar av sig självt under en dag. för en stadig viktnedgång på minst 1/2 kg i veckan (hälsosamt) räcker med att du ligger på 500 kcal underskott. det ger dig 800 kcal i mat om dagen. detta är fakta. detta är också utan träning. tränar du kan du äta mer eftersom att du förbränner mer.

det är fettet du vill bli av med, för en snyggare kropp, inte muskler. så uteslut inte proteiner. dessutom samlar kroppen istället på sig det lilla fett du ibland stoppar i dig eftersom att du svälter den vilket leder till ökad vikt.

jag har gått ner 3 kg på kort tid bara genom att hålla mig till mina 800 kcal/dagen + promenad eller jogging varje dag. så ät smart istället för att inte äta alls.

lycka till!

(hon på bilden du har här breve ser förövrigt förjävlig ut, det skulle vem som helst säga)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anonym - 1 oktober 2011 20:46

Känslan när man inte tror det kan bli värre och när det ändå blir det.   Den känslan är en vanligt återkommande känsla nuförtiden. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag orkar inte med all skit världen ger mig. Jag funderar om det står i min p...

Av Anonym - 23 september 2011 22:12

Samma visa åter igen, dessa jävla bakslag. Jag vill verkligen inte mer. Trots att jag har varit nere i den djupaste svacka under så många år försöker jag. Men hur lätt är det när man gång på gång på gång för dessa bakslag. vad har jag gjort f...

Hat

Av Anonym - 15 september 2011 12:51

Haha jag fick en kommentar från en som undrade om jag verkligen ville leva. Klart som fan jag inte vill, känner hur din IQ flödar.   Hur många gånger har jag inte sagt att jag hatar denna världen? Jag måste vara född på fel jävla planet, för jag ...

Av Anonym - 20 augusti 2011 15:50

Att det kan göra så obeskrivligt ont att mista någon man älskar så fruktansvärt mycket. I love you more than words can describe <3 ...

Av Anonym - 19 augusti 2011 23:00

Ibland undrar jag. Ibland undrar jag om livet är värt detta. Ibland undrar jag om livet är värt att leva med alla dessa bakslag. Ibland undrar jag om livet ska vara såhär svårt att leva.   Är det värt det med all skit man får tillbaka. Id...

Ovido - Quiz & Flashcards