Alla inlägg under december 2008

Av Anonym - 13 december 2008 17:23

Hemma från stallet nu och så, blev cykle dit.

Lite motion iallafall.


Har fortfarande inte ätit/druckit mer än den halva koppen te till frukost. Fast snart är det middag här hemma. Det blir kyckling och nån grönsaksröra typ. Hyffsat okej, fast helst hade jag velat strunta i att äta. Vill inte ha mat idag, vill bara bädda ner mig i sängen.

Av Anonym - 13 december 2008 13:08

Igår var det utgång, men det blev inte så kul.

Frös mest.


Sen har vi redan köpt en julgran, lite halvmysigt.

Fast vi har inte tait in den än, på ett tag.

Har verkligen ingen julstämning alls, men det löser sig nog.


I morse blev det bara en halv kopp te, kunde inte få i mig mer.

Och ikväll måste jag äta middag eftersom det är helg.

De vet ju att jag inte har ätit då, och jag får inte äta middag på mitt rum :/

Av Anonym - 9 december 2008 21:23

Inatt drömde jag, och jag minns det lite grann.

Max så lite man brukar göra.

Drömmar är svamliga, konstiga men roliga, ibland kanske.

Drömmen inatt handlade om en tävling.

Vad för slags tävling vet jag inte, nått att komma först tror jag och att hitta nått. och det hela utspelade sig på en tågsattion och på ett tivoli med en berg och dal bana. Och i drömmen sprang jag. Sprang och sprang och sprang. Sprang fast jag för dödstrött. Kämpade och kämpade in i det sista. Bara för att nå målet och vinna.


Alla tolkar drömmar på olika sett,

men jag vet precis vad denna drömmen sa just mig.

Av Anonym - 9 december 2008 15:26

Pappa håller på att baka en blåbärs och hallonpaj nu,

som vi ska ha ikväll. Som de vet att jag gillar,

som han kommenterade innan.

Hur f'n ska jag komma undan den?


Av Anonym - 8 december 2008 21:58

Idag, har avrit ett hyffsad dag iallafall.

Förutom att jag fryser mega mycket.

Men ska strax bädda ner mig under duntäcket med en kopp te och en värmande hund bredvid.


Idag har jag fått i mig, 1,5 dl pressad apelsin 40 kalorier, 1 dl mjölk 40 kalorier ( jag fårvånade mig själv att jag fick i mig den decilitern, när drack jag mjälk senast lixom? det har varit sådär förbjudet), men inte riktigt matfritt, ett knäckebröd tvingade jag i mig för allt flimmrade.


Så sammanlagt har jag fått i mig Lite mindre än 150 kalorier.

Plus att jag har promenerat och varit i stallet.

Så de är förhoppningsvis bortförbrända.


Nu ska jag krypa ner under täcket, ha en bra kväll !!

Av Anonym - 8 december 2008 21:09

Vad är hänt med Sugarcovered`S blogg ? :O

Av Anonym - 8 december 2008 13:38

Idag kommer det bli en matfri dag.

Jag vill inte äta och jag kan inte.

Lämnar bara köket med en tom blick

trots att min mage orsakar jordbävning av hunger.


Har iallafall druckit en kopp te men några droppar honung.

Av Anonym - 7 december 2008 21:23

Som julklapp i år till mig själv ska bli en max 55 kilos kropp.

God Jul i förskott.

Ovido - Quiz & Flashcards