Alla inlägg den 1 juni 2008

Av Anonym - 1 juni 2008 22:24

Äter aldrig middag hemma när det är skola,

men på helgerna måste jag alltid äta hemma,

om jag inte kommer på någon bra ursäkt,

men idag åt jag inte, mamma blev arg och sa att jag iallafall

skulle ta en macka eller nått,jag svarade "varför ska jag äta när

allt ändå är så äckligt", sen blev hon tyst.


Jag mår dåligt varje dag för att jag hatar min kropp,

kan jag inte bara få gå ner de jävla äckliga kilon sen kommer jag vara glad och nöjd, försök inte hindra mig, detta är inte hur jag vill se ut eller vara.

Av Anonym - 1 juni 2008 17:15

Nu har jag inte vägt mig på ett par dagar, gör nog det imorgon.

Måste intala mig själv att det inte är farligt utan att det bästa för mig så jag håller koll och inte går upp, det skulle vara skrämmande.

Av Anonym - 1 juni 2008 15:49

Alla tror verkligen att de kan behandla mig hur de vill, det sårar

Ovido - Quiz & Flashcards